پیگیری سفارش
بستن پنجره
مکمل بارداری
16 دی ماه 1401

مکمل های بارداری، مولتی ویتامین هایی هستند که فقط برای خانم های باردار ساخته می شوند. در مقایسه با یک مولتی ویتامین معمولی، این مولتی ویتامین ها حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی هستند که مادر در طول بارداری به آنها نیاز دارد. مراقبین سلامت می توانند در اولین چکاپ مادر باردار، یک مولتی ویتامین بارداری را برای او تجویز کنند یا اینکه مادر می تواند این مولتی ویتامین ها را بدون نسخه از داروخانه خریداری کند. بنابراین ویتامین بارداری را هر روز در طول دوران بارداری مصرف کنید. اگر قصد باردار شدن دارید، می توانید قبل از بارداری، مصرف مکمل های بارداری را شروع کنید.
بدن شما از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی موجود در غذا استفاده می کند تا بتواند قوی و سالم بماند. در طول بارداری، جنین درحال رشد، همه موادمغذی موردنیاز را از مادر بدست می آورد. بنابراین نیاز مادر به موادمغذی در طول بارداری ممکن است بیشتر از دوره قبل از بارداری باشد. اگر دوقلو، سه قلو یا چندقلو باردار هستید، ممکن است نیاز بیشتری به مواد مغذی داشته باشید تا زمانی که یک قلو باردار هستید. ویتامین بارداری حاوی مقدار مناسبی از موادمغذی موردنیاز در طول بارداری است.
اگر گیاهخوار هستید، آلرژی غذایی دارید یا نمی توانید غذاهای خاصی را بخورید، مراقبین سلامت از شما می خواهند تا مکمل مصرف کنید زیرا مصرف مکمل می تواند به تامین مواد مغذی مورد نیاز بدنتان کمک کند. یک مکمل، محصولی است که شما با مصرف آن می توانید مواد مغذی موردنیاز بدنتان که از طریق خوردن غذاها جذب نمی شود را بدست آورید. به عنوان مثال مراقبین سلامت می توانند مصرف یک مکمل ویتامینی را برای کمک به جذب بیشتر ویتامین دی، آهن یا کلسیم توصیه کنند.

کدام مواد مغذی در طول بارداری مهمتر هستند؟

همه موادمغذی مهم هستند اما 6 ماده مغذی نقش کلیدی را در رشد جنین بازی می کنند.
1-فولیک اسید
2-آهن
3-کلسیم
4-ویتامین دی
5-DHA
6-ید

بهترین مکمل های بارداری در سایت داروبیا داروخانه آنلاین دکتر وردی

به اشتراک بگذارید
aa
Sorry, your browser does not support inline SVG.
جزئیات سفارش
وضعیت سفارش
هزینه نهایی سفارش
محصولات انتخاب شده
توضیحات ثبت شده